17 September 2012

Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri CKASJ 2012

Salam semua,

Pada 13 September 2012 yang lalu Cawangan Kejuruteraan Awam, Struktur Dan Jambatan mengadakan majlis jamuan hari raya dan persiapan dah dilakukan sejak seminggu sebelum hari majlis lagi. Dengan perancangan yang rapi termasuklah semua pihak yang terlibat secara langsung dan tak langsung, majlis berlangsung dengan meriah. Antara aturcara yang memeriahkan lagi majlis termasuklah cabutan bertuah, pertandingan pakaian tercantik, hiasan antara tingkat dan gerai-gerai yang diwakili oleh setiap bahagian dan unit.

Gerai BSBA yang mendapat sambutan hangat!
Pengarah Kanan CKASJ

6 comments:

  1. lawa lah bro.. bsba nyer mana??

    ReplyDelete
    Replies
    1. byk sgt. rilek dl. hehe. xsaba sinbad.

      Delete
    2. hahaha.. opkos la.. sebab kat situ aku ade amek gamba.. ha ha ha.. :D

      Delete
  2. dowhhh...da sama bulat dgn bob dah!kene diet nih =P

    ReplyDelete
  3. wahh cantik nya gambar booth tu..siap boleh tidur lagi..hehe..saya pun tengah cari idea untuk persiapan booth raya ni :D

    ReplyDelete