05 June 2012

Yusrin & Rozana | Wedding Reception

Salam semua,

Bertolak dari Kuala Lumpur ke Kuala Berang mengambil masa kira-kira 6 jam melalui jalan di tepi pantai hingga ke simpang Marang. Banyak juga perbezaan masa sekiranya memandu melalui Jalan Jabor - Al Muktafi Billah Shah yang kurang 2 jam perjalanan. Tetapi  perlu berhati-hati kerana terlalu banyak haiwan liar dan peliharaan melintas hingga boleh mengakibatkan kemalangan. Sepanjang perjalanan aku melalui jalan ni pun dah terdapat beberapa kemalangan. Ada juga lembu-lembu yang dah mati kena langgar. 

Aku hairan betul, mana la penjaga lembu-lembu ni. Memang dah tak nak ke? Patut la ada sekatan JPJ yang dapat tangkap pemandu yang mencuri lembu ni dan masuk dalam kereta sebab memang tak ada orang yang memantau lembu-lembu ni. Muat pula tu lembu masuk dalam kereta. hehe.

Majlis resepsi berlangsung di rumah Rozana sendiri di Kampung Butut, Kuala Berang dan sekali lagi ucapan tahniah buat kedua-dua pengantin baru. Selamat menjalani ibadah rumahtangga sehingga ke akhir hayat.


2 comments:

  1. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat, walaupun sy tak mengenali mereka..^_^ so sweet

    ReplyDelete