09 April 2012

Beach

Salam semua,

Dah lama tak pergi kat tepi pantai. Mungkin buat masa ni tak mengizinkan lagi pergi ke sana. Saja je upload gambar-gambar lama di Cherating yang aku ambil. Masa kecil-kecil dulu penah skali ikut ofis trip ayah ku pergi ke sana. Naik bas beramai-ramai. Ada la gambar-gambar old timers berposing depan bas. haha. Lama juga la masa perjalanan nak sampai dari Kuala Lumpur ke Cherating sebab lebuhraya pantai timur takde lagi. Kalau skarang ni 2 jam pun boleh sampai ke sana. Katil kat chelet tempat kami menginap tu sangat tinggi sampai aku pun tak boleh nak naik sendiri. Nama chelet tu memang aku tak ingat la. Ntah ada lagi ke tak.

2 comments: