18 September 2011

Majlis Pertunangan Nur Aqilah & Fathuddin

Salam semua. Sejak awal Syawal sampai pertengahan ramai betul yang buat rumah terbuka. Maklum la ia menjadi tradisi di sekitar Kuala Lumpur ni. Dan setiap hujung minggu berlaku kesesakan lalulintas disebabkan pertambahan kenderaan di atas jalan raya. Mungkin dahulu boleh pergi ke kebanyakan rumah rakan dan sanak saudara, tapi kali ni hanya beberapa sahaja yang sempat diziarah.

Tak kurang juga masjlis perkahwinan dan juga majlis pertunangan yang diadakan dalam bulan ni. Dan salah satunya adalah majlis pertunangan Nur Aqilah dan Fathuddin yang dilangsungkan pada 17 September 2011 yang lalu di Shah Alam. Tahniah pada kamu berdua. Semoga pertunangan ini akan kekal hingga ke jinjang pelamin. Enjoy the photo.









8 comments:

  1. haha yeke..tq2..ko balik blh kita bincang..

    ReplyDelete
  2. tu lah.. macam byk benda lagi nak bincang..balik nanti kita set meeting lagi..

    ReplyDelete
  3. boleh2..waaa dh ade calon eh? bagus2!hehe..

    ReplyDelete
  4. Cantik sgt pic2 ini.
    Puji ikhlas dari hati.
    Thumbs up dan very great job En Izwan!


    p/s : nanti sy kawin cari encik lah, another 3 years maybe

    ReplyDelete
  5. Thanks diha..3 thn lagi?? thn depan je kot?! hehe..

    ReplyDelete