02 May 2011

1st May Day

Lame tak berpicnic. hehe. bakar-bakar ayam haha. Hari cuti pekerja, aku meluangkan masa bersama sendara-sedara yang ada untuk berkelah kat Sungai Congkak. Lame juga dah tak pergi ke sana. Berderet-deret pondok disediakan sepanjang sungai tu untuk keluarga masing-masing datang berkelah. Ada juga yang bercamping kat situ. Dapat je tempat kami terus nyalakan api untuk masak ayam-ayam yang abang dan kakak ipar aku bawa. Dah lame sangat peram tuh! huahuahua! sedap? sedap giuler! hehe  











Last-last terjumpa plak house mate aku masa zaman bujang-bujang dulu.. Ainuddin bersama keluarga! Berpicnic juga korang ye!! Sebelum petang kami pulang dengan kepenatan, nway hari cuti pekerja yang best!

No comments:

Post a Comment