27 February 2011

The Color Of Life

Salam,
Cube bayangkan kalau hidup kita ni hanya dapat lihat warna hitam dan warna putih je. Kurang menarikkan. Kalau tak hitam, putih. Kalau tak putih, hitam. Diringkaskan cerciter  minggu lepas aku pegi i-City di Sekyen 7, Shah Alam. Salah satu tempat untuk 'night walk' bersama keluarga. Sape yang dah pegi sana tu seronok tak tengok pelbagai warna dan cahaya kat pokok-pokok buatan manusia ni? Tapi lagi seronok tengok kehidupan manusia yang datang dari pelbagai rupa dan kaum kat sini kan..kan..kan?! Macam-macam aktiviti diorang buat. Dan yang paling banyak adalah aktiviti mengambil gambar!!..(~Termasuk lah aku..)












Benda ni telah menakutkan Damia dan menangis sampai balik umah..aishh...

No comments:

Post a Comment