30 March 2009

Kuala Perlis

Penat juga nak drive dari Kuala Lumpur ke sini. Pekan ni tak la besar sangat. Mungkin pekan ni tempat transit je untuk ke Pulau Langkawi. Kawasan di sini membangun juga. Ada restoran terapung tapi belum siap sepenuhnya.

Pemandangan pada waktu petang cukup menarik. Ramai juga photographer kat sini bila waktu petang. "Sunset Gloomy". Rasa malas pula nak balik Kuala Lumpur esok. huhu.




29 March 2009

Majlis Perkahwinan Amin & Sha

Dari KL aku bertolak pagi2 ke Kuala Perlis.. fuh rase mcm nk patah pinggang..Nway Selamat Pengantin Baru di ucapkan kepada pasangan Amin & Sha.. Semoga kekal hingga ke akhir hayat..Omedetto!!




08 March 2009

Journey To The East

Sebelum farah bersalin, sempat juga la bawa farah dan keluargaku melawat Kuantan. Kalau terasa macam nak bersalin memang tak sempat nak balik ke Kuala Lumpur. Perjalanan yang tak dirancang. Redah saja. Menetap di mana pun belum pasti lagi, tapi kalau tak ada hotel memang balik terus.